دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط من |

حالا مثل وقتیه که  اضطراب تودل ادم موج میزنه از ادم نبودن خودش

خدایا  میخاهم به روشنایی روزهای زیبایت ایمان بیاورم/میخاهم به شبهاو باران ویاس ایمان بیاورم/اماچگونه؟

/

کاش  میشد کمی برای نابترین عشقها ارزشی قائل شوم/کاش ازاین نابسامانی روح میگریختم

چقدردرخاکستر زمان غرق شدم؟ من دلم برای روزهای روشنت تنگ شده/چقدر سنگدل شده ایم که قلبمان را درقفسی رنگی وطلایی اسیر کرده ایم/این بیرحمی است/

مثل قاب کردن عکس نام خدابردیوارسنگی دل

 

خدای من  هنوز تنهایم  هنوز حضورت مبهم است/هنوز هم درپیچ وتاب ندانسته ها پرسه میزنم/هنوز راه حلی پیدانکرده ام؟گاه سوائلم راگم میکنم /وگاه سائل/خدایا  نگذار در این راه بی پایان  رنگ پریده تر باشم ازوحشت بی تو بودن  ازوحشت نشناختن/

خدایا :

چیستم من؟؟اتشی افروخته؟               لاله ای ازداغ حسرت سوخته

سازتو درپرده گوید رازها                 سرکند درجان دل اوازها

بانگی از اوازبلبل گرم تر                وزنوای جویباران نرم تر

باور کردم بدون تو این سرزمین قفسی بیش نیست

 



نظرات شما عزیزان:

M2M
ساعت15:31---5 اسفند 1390

سلام دوست عزيز
ما يه وبلاگ در مورد دغدغه هاي جَوونا درباره ي ازدواجساختيم كه مطالب جالب و خوبيداره كه فكر كنم براي هممون لازمه. خوشحالميشيم تا يه سري به ما بزنيد:

www.m2mboy.loxblog.com
در ضمن اگه دلتون خواست بي زحمت ما رو به اسم "دغدغه هاي جَوونا در ازدواج" لينك كنيد تا بقيه هم استفاده كنند شماهم بياين و تو قسمت تبادل لينك هوشمند خودتونو به اسم دلخواه خودتون لينك كنيد بهتر نيست؟؟
وبلاگت هم جالب بود حتما دوباره مييام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: